Friday, March 18, 2011

Make-up of the eyes by eyeshadow from Rimmel / Líčenie očí očnými tieňmi od Rimmelu



eyeshadow by Rimmel

      Jar prichádza a jemné pastelové líčenie dokonale zapadne do tohto pôvabného obdobia plného sviežosti. Ukážem vám líčenie tyrkysovým odtieňom práškovými tieňmi značky Rimmel. Použila som dve sady odtieňov.


Glam'eyes, 023 Beauty Spells
   
Glam'eyes, 601 Soft Glam 
  Pre lepšie znázornenie sú jednotlivé odtiene očíslované.



       Začala som tyrkysovým odtieňom č.1, ktorý som použila na stred horého viečka, po oboch stanách som naniesla odtieň č.2.  Z vonkajšieho kútika k vnútornému som začala v úrovni očnicového oblúkananášať hnedý odtieň č. 3, vytieňovala som ho aj smerom pod oblúk a tí, ktorí majú spadnuté horné viečko, by sa nemali báť zájsť výraznejšie aj nad tento oblúk. Vnútorné 2/3 spodného viečka sú pokryté tyrkysovým odtieňom č. 1, vonkajšia tretina č.3.


                                    painted eye


        Na ďalších obrázkoch je použitá aj špirála Max bold od Rimmel. Čiernym odtieňom č. 4 som zvýraznila očnicový oblúk a úplne krajnú časť viečka, horného i dolného.
Na konci som  od vnútorného kútika k vonkajšiemu smerom nahor som zjemnila farebné prechody č. 5


No comments:

Post a Comment